Fredag 23 Mars

Tjabba!
Idag har jag först varit och ätit lunch på stan med Josse från jobbet och Pernilla!(: Himla kul att träffa Pernilla igen efterom man inter ser henne så ofta när hon bor i Umeå nu. Vi gick och åt lunchbuffé på Olivers, första gången faktiskt men det var riktigt bra mat där och bra pris på buffén. Sen tog vi en liten runda på stan också(:

Sen gick jag och jobbade ett kort pass också, 15.18:15! Mycket folk såhär en fredagseftermiddag och fick jobba själv nere på barn så tiden gick i snigelfart!

Ikväll har jag hängt med Amanda och Josse!(: Vi tog en fika på Friends och hängde där några timmar och bara pratade och hade det trevligt!

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon står jobb på schemat, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0