Tisdag 12 Juni

Tjenis!
Även idag har jag jobbat 12-18:15, var lite tungt att gå till jobbet idag när solen lyste ute (som man inte har sett på flera veckor) och det var hyffsat varmt! Tog cykeln till jobbet så fick njuta lite av vädret iallafall(: På jobbet var det full rulle som vanligt, just nu är det så mycket förändringar att jag blir helt snurrig i huvudet!

Ikväll åkte jag ut till Antnäs och hängde med Amanda, Jokki och Linnea!(: Var så himla längesen jag träffade Linnea så det var riktigt roligt! Vi gick till Ica och köpte frukt och sen var vi hos Amanda resten av kvällen och bara pratade och åt fruktsallad!(:

Nu ska jag krypa ner i sängen, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

det var riktigt kul att träffa er med! hoppas det inte blir lika långt uppehåll tills vi ses nästa gång. kram

2012-06-14 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0