Söndag 17 Juni

Tjenis!
Idag har jag varit på Ikea, skulle med Emilia men mamma och moster ville också hänga på så då åkte vi iväg alla fyra!(: Skulle inte alls shoppa mycket men blev ändå en hel del, mest påfyllnadsvaror om jag säger så. Servetter, mer glas, handdukar, påslakan, lakan och gardiner. Sen fick lite annat följa med mig hem som jag kan visa sen när det är klart! Hade iallafall en sjukt rolig resa, tror vi alla skrattade så mycket att vi har fått ett 6- pack med magmuskler nu men så är det alltid då man har med min moster!;)haha

Resten av dagen har jag varit hemma hos Emilia och hjälpt henne få upp allt nytt från Ikea. Sen när Joel slutade åkte vi ut till Antnäs och åt middag hos mamma och pappa, är även kvar här nu eftersom jag ska jobba min första natt här med lillebror(: Så har inte ens hunnit vara hemma något idag men så blir det ibland.

Här är en liten sneak peak på en av mina nya tavlor jag köpte på Ikea idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0