Onsdag 20 Juni

Tjabba!
Idag har jag jobbat 9:45-18:15, fick äntligen vara på divan igen typ min favoritavdelning! Sen är det så himla kul när man får höra så mycket beröm, blir alldeles varm i hjärtat så fina arbetskamrater jag har!(:

Ikväll har jag hängt med Emilia, vi gick ut på en lång promenad! Men det var så sjukt kallt och blåsigt så vi började frysa och kortade av promenaden lite. När hade den riktiga sommaren tänkt komma hit till LÅ egentligen, snart är ju nästan juni slut och inge sommarvärme!!??

Har fixat och trixat lite här hemma med nya saker från Ikea!

Nya tavlor i vardagsrummet, var på tiden dom gamla var så sjukt fula!

Det här året fick det bli plattor på balkongen istället för gräs eftersom våran lilla katt kissade ner hela balkongen! Nu saknas det bara lite blomlådor så blir det nog trevligt att sitta där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0