Lördag 9 Juni

Tjabba!
Trodde nästan det var påväg att bli sommar idag när solen lyste och det var varmt, men det övergick ganska snabbt till mulet och kallt höst väder! Jag och Joel har gått en sväng på stan idag. Träffade massa kända ansikten idag på stan, men det bästa var nog att få träffa Emma och Martin! Åhhh blev helt överlycklig när jag såg dom för sist var för 9 månader sen när dom flyttade till Umeå! Så vi satt på Dagobert och tog igen massa tid med dom, synd att det inte blev så lång stund:/ Men nu ska jag och Joel ta oss ner någon helg i sommar och hälsa på dom!:D

Ikväll har jag och Joel varit en sväng till Antnäs och ätit middag hos mamma och pappa!(: Sen blev det häng här hos oss med Emilia, Martin och Fredde! Vi kollade filmen 21 Jump Street, haha den filmen var bara så ful och rolig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0