Lördag 23 Juni

Tjabba!
Igår:
Då var det äntligen dags för Midsommar! Blev inget hägnan eller sådär på dagen utan istället blev det min kära mammas 50års fest! Mamma, pappa och mostrarna hade gjort så fint både hemma i huset och på gården med partytält och hela kittet!(: Började med massa olika förrätter och folk droppade in eftersom, kul att träffa alla släktingar igen! Sen blev det varmrätt som bestod av massa olika grillat kött och mycket tillbehör. Sen efterrätt på det, Joels mamma hade bakat dom godaste tårterna som finns! Blev paketöppning plus massa sång och dans;)
 
Jag och Joel lämnade mammas fest några timmar senare än tänkt, då drog vi vidare till Fredde och festade med lite folk! Roligaste var nog att min kära vänn Jenny kom dit och senare Alex också!:D Blev inte alls så mycket drickande för min del, gick och var mätt hela kvällen från all mat vi hade ätit innan så var inte alls så sugen på massa dricka. Men blev några glas iallafall och sen slutade kvällen på Statoil med en korv!;)
 
Här kommer några bilder från kvällen!
 
 

Idag:
Har varit i Antnäs hos mamma och pappa och hjälpt till att städa undan lite från gårdagens festligheter! Sen var jag tvungen att leka lite chaufför eftersom ingen annan var kapabel till det, så skjutsade ena mostern till flyget och den andra hem!(:
 
Ikväll kom Jenny, Jokki och Elina hit!(: Vi hängde, åt fruktsallad, kollade fotboll med Joel och Fredde och kollade en film! Vi såg den här Project X, haha väldigt rolig men helt sjuk film visste inte riktigt om man skulle skratta eller gråta!;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0