Fredag 29 Juni

Tjabba!
Idag har jag jobbat lååångpass 8:00-18:15, ändå rätt skönt att börja sådär tidigt och hinna göra så mycket utan kunder i butiken allting går så himla snabbt och lätt då! Krigat på divan hela dagen, så nu är det uthängda och tomma hästar, städad avdelning och till och med hunnit få upp massa nya varor!(:
 
Efter jobbet åkte jag och Joel direkt ut till Antnäs och åt middag hos mamma och pappa blev bjudna på tacos och det var riktigt gott när det var ett tag sen sist! Sen resten av kvällen har jag hängt här hemma med Joel och Martin, dom skulle se någon konstig film så jag slog på Föräldrafällan! Sett den minst 10 gånger och kan dom flesta repliker utantill men den är bara så himla söt och bra!(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0