Torsdag 19 Juli

Halloj!
Idag har jag varit ledig,helt underbart faktiskt med en ledig dag såhär mitt i denna jobbiga jobbvecka! Haha har sovit 11 timmar inatt så ni kan ju gissa om jag var trött?! Men såklar när man är ledig så är det dåligt väder, lyckas alltid pricka in rätt dag,gaaahh! Så istället för att steka på stranden som jag hade hoppats så tog jag och Joel en sväng på stan!(: Var verkligen flera månader sen jag gick på stan och verkligen kollade i butiker för det känns som att jag annars bara bor på H&M;) Fyndade dock bara en tröja på Carlings som var på REA, haha det händer aldrig att jag hittar något på rea men idag slog jag till! Sen efter stanrundan drog vi vidare till Storheden och gick där en sväng på några affärer!
 
Ikväll var det filmkväll här hemma hos oss med Tvillingarna, Tobbe och Martin!(: Men Joel hade laddat hem världens sämsta film så istället satt vi bara och pratade ett tag(:
 
Dagens middag blev Teriyakikorv med wokade grönsaker, ris och vitlöksbröd! Vi kan laga mat om vi vill!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0