Tisdag 17 Juli

Tjenis!
Idag har jag också jobbat 9:45-18:15, varit på Divided som vanligt och idag har jag klätt om alla dockor på avdelningen så nu är dom också lite sommarfina!(:
 
Efter jobbet åkte jag hem en sväng och åt middag, sedan mötte jag upp Olivia och Rebecca nere vid strandvägen och så prommenerade vi ända bort till deras stuga som ligger vid Storsand! Härlig prommenad det blev och skönt att få hinna se solen lite iaf nu när man jobbar inne varje dag. Så mysigt det var att hälsa på i deras stuga, älskar verkligen att vara där för det är så himla fint och lugnt! Synd att det bara blev en så kort sväng men måste hinna dit någon mer gång i sommar också!(:
 
En bild från ikväll tagen precis utanför deras stuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0