Söndag 8 Juli

Tjabba!
 
Igår:
Började dagen med att jobba 12-16, ganska lugn lördag ändå! Sen efter jobbet var det bara att svira om och köra iväg till Rosvik, det var dags för ännu en 50 årsfest denna gång var det Joels mammas tur!(: Det var jag och mamma från min familj, sen var det ungefär bara okända människor för har inte hunnit träffa så mycket av Joels släkt innan men nu tror jag jag nästan träffat alla! Det var iallafall en riktigt rolig fest, med god mat, massa roliga tal och mycket mingel;)
 

Idag:
Jobbat 12-16:15 idag, tycker alltid söndagar är så sega att jobba.... Men gick ändå hyffsat snabbt idag och direkt efter jobbet åkte jag och Joel till Rosvik!(: Blir tredje dagen på rad, men vad gör man inte när det är massa främmande man ska hinna träffa och det bjuds på middag där varje dag(: Idag fick vi rester från gårdagens fest, riktigt gott var det och sen blev det massa kramkalas och säga hejdå till alla!
 
Här är två bild från gårdagens fest!(:
 
 

Kommentarer
Postat av: hannnad

Åh var har du köpt din klänning?! ;D

Svar: Vila, men var ganska längesen:(
Maria

2012-07-09 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0