Söndag 15 Juli

Tjabba!
 
Igår: Började dagen med jobb 9:45-16, ganska lugn lördag faktiskt blev väl kanske lite mycket folk där på slutet bara. Direkt efter jobbet åkte jag med Joel + hans föräldrar till hans bror och tjej där vi blev bjudna på middag!(: Tacos blev det som alltid är lika gott, sen chillade vi där ett tag och hann med att se en film också på deras stora bioduk!
 
Sen resten av kvällen tänkte vi bara ta det lugnt men dom planerna ändrades snabbt och slutade med fest + utgång! Vi började hos Tvillingarna Hanna och Linda där vi var ett skönt gäng, vi spelade massor med spel och hade en riktigt bra förfest! Sen utgång på Olivers som typ sög, från 18 så då var det typ 94or  och 95or där, kände mig väldigt gammal...... Men annars hade jag en riktigt trevlig kväll och vi var inte hemma förrän vid 5 på morgonen!(:
 
Här kommer några bilder från kvällen!
 

Idag: Sov verkligen ut idag, äntligen en ledig dag liksom! Sen hade vi tvättstuga och storstädning av hela lägenheten, inte det roligaste men nu är det gjort!
 
Sen åkte vi och hängde med tvillingarna, Tobbe, Macke och Halin. Vi åt först en macka på det där fiket vid arcus, sen blev det stranden men där stannade vi inte så länge eftersom det blev iskallt! Så istället åkte vi till Rutvik och spelade golf, första gången jag testat slå förutom minigolf då men var väl ingen talang direkt.... Riktigt trevlig söndag, jag som annars hatar söndagar gjorde faktiskt något kul av den här dagen(:
 
Bjuder på två bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0