Onsdag 4 Juli

Tjabba!
Idag blev det lite kaos, trodde jag började 15 men kollade på mitt schema här hemma och där stod det att jag började 12! Så pallrade mig iväg till jobbet och det var fel på schemat på jobbet så jag började 12 tur där att jag kollade en extra gång! Det blev helt enkelt jobb 12-18:15 då! Så dom tre första timmarna var jag inte inplanerad på dagens schema så fick stå nere på lagret och ta upp nya barnvaror! Ganska kul ändå för det finns så mycket gulliga kläder till barn(:
 
Annars så blev det helt plötsligt typ sommar!!!(: Mindre nice att man jobbar och inte hinner se så mycket av solen!:( Men jag är inte så ledsen över det för just nu trivs jag som fisken i vattnet på jobbet och allt går så himla bra!(:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0