Måndag 9 Juli

Hallå!
Idag har jag varit ledig, så idag tog jag en lååång sovmorgon som jag inte hunnit ta på flera flera veckor! Joel jobbar eftermiddag så när han åkte iväg till jobbet tog jag med mig Messi och åkte ut till Antnäs och hälsade på mamma och pappa!(: Där fick Messi vara ute i solen och springa omkring i gräset och bara ha det bra. Blev bjuden på middag där också, lyx att vi satt ute på altan i govädret och åt(:
 
Ikväll har jag varit ute på en promenad i kvällsolen, så himla härligt! Som sagt har jag inte alls gjort mycket av dagen och bara tagit det lugnt men minns inte ens sist jag hade en sån här lugn och skön ledig dag utan några planer så kanske behövde just det(: Nu är det bara att tagga om eftersom det är jobb hela veckan lång!
 
Messi ute i solen idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0