Torsdag 5 Januari

Halloj!
Ikväll har jag och Joel fått besök av Jokki, Martin, Twinsen Hanna och Linda och Jacke!(: Det blev att se hockey först, Luleå mot Skellefteå och dom kunde äntligen slå skeå efter förlägning och Harjus 3 grymma straffar. Sen kollade vi filmen Growns Up som dom flesta redan hade sett tidigare men det är ju bara sådär sjukt roliga så att man kan se den igen. Vi tog det lugnt här efter filmen och bara snackade, alla skulle se JVM finalen här men alla blev för trötta... Sitter här och försöker fortfarande hålla upp ögonen får se hur länge till jag orkar vara vaken:P

Idag fick jag äntligen tag på en precis sån där ljuskandelaber som jag ville ha, var sista också så hade riktigt tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0