Söndag 8 Januari

Tjenis!
Idag har det verkligen varit en lugn dag, mestadelen av tiden har spenderats i soffan framför nya tv:n såklart. 5:e dagen på rad jag är ledig, börjar bli ganska så uttråkad nu så hoppas verkligen på jobb imorgon!

Kvällen har jag spenderat med världens bästa kille, vi åt middag på Exotic sen har vi kollat filmen One Day (som inte alls var så bra som jag hade förväntat mig) och bara myst på här hemma!(:

Som sagt idag har jag och Joel varit tillsammans 2 år!<3 Herregud vad tiden går snabbt! Vi har hunnit flytta ihop i Joels lilla 1:a, i sommras flyttade vi till våran gemensamma lägenhet, vi har en katt tillsamman, vi har bil, båda har jobb.... haha snart är vi väl gifta också! Tiden går snabbt när man ha roligt, men jag är världens lyckligaste som har turen att få vara tillsammans med världens bästa kille! Älskar dig <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0