Fredag 27 Januari

Halloj!
Vilken kaosdag jag har haft idag! Höll på att koka sönder för att jag var så arg och nästa sekund var jag glad som ett litet barn, hahaha orkar inte skriva allt här men nu såhär i efterhand så sitter jag bara och skrattar åt allt!

Har även hunnit med att jobba ett kort pass idag 15-18:15, dom där tre sista timmarna på en fredag innan helg är alltid rätt så sega.... Ikväll har det som vanligt varit hockeykväll här hemma jag och alla grabbar såklart!

Inte någon som är sugen på att följa till Thailand två veckor, försöker övertala min Joel men han är mer sugen på att köpa en bil! Fast i och för sig så kan jag boka en resa själv för verkar ändå som att hela Luleå ska dit eller är där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0