Fredag 13 Januari

Tjabba!
Idag är det fredag den 13 men otroligt nog har jag inte alls haft någon otur (och ja dagen är ju redan slut) om jag nu inte skulle ramla och dö påväg till sägen vill säga. Annars idag så har jag varit ledig och spenderat min lediga dag med att hälsa på min kära mamma, ibland kan hon allt vara söt!(:

Ikväll har jag hängt med Amanda och Jokki hos Amanda!(: Vi har varit till stallet en sväng och hälsat på Amandas fina hästar, gjort chockladbollar och typ prata i 5 timmar!? Kul att träffa Jokki igen, men det här var sista gången för på söndag åker hon tillbaka till Florida. Som tur är så kommer hon tillbaka till sommaren igen!(:

Thailand hade varit ganska nice just nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0