Söndag 1 Januari

Tjabba!
Igår var det Nyårsafton och jag hade inte speciellt höga förväntningar för nyår är alltid så himla överskattat men jag hade faktiskt ett riktigt bra nyår!(:

Nyårsaftonskvällen började hemma hos mamma och pappa i Antnäs där jag och Joel blev bjuden på nyårmiddag. Dagen till ära blev vi bjudna på Gorgonzola- inbakad oxfilé med pressad potatis och portvinsås, bland det godaste jag ätit(: Sen blev vi skjutsade till Josse på Bergnäset där förfesten var, det var ganska mycket folk där både kända och okända ansikten. Vi körde även hela havet stormar och jag är så nöjd för jag kom två och hon som vann var nykter! Runt halv tolv begav vi oss in mot staden och norra hamn för att kolla på fyrverkerierna, men jag hade fullt upp med att träffa massa folk och ha kramkalas med alla så såg typ inte en enda raket. Sen promenerade jag hem till Fredde med Joel och grabbarna, japp ni hörde rätt vi promenerade till Notviken och gissa om det var kallt???

Här kommer lite biler från kvällen:



Idag har det varit en riktigt seg dag, har inte gjort många knop. Jag och Joel tog oss till MissMac där vi träffade Tobbe och Jesse och åt pizza tillsammans. Sista gången man såg dom där två filurerna för den här gången för nu har dom åkt tillbaka till Oslo igen.

Såg nyss filmen Friends with benefits på våran nya stora 51" tv, riktigt nice att Joel bara gick och köpte en ny tv sådär impulsivt i fredags. Resten av kvällen spenderar jag nog här i soffan med nya tvn och J!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0