Tisdag 28 Februari

Hallå!
Har haft så fullt upp dom här två sista dagarna, jag trodde jag var klar med allt men det är alltid massa småsaker att fixa! Idag har jag haft tvättstuga och städat lägenheten så att vi kommer hem till ett rent hem. Sen åkte jag till Sjukhuset och hämtade Joel och Patrik, ville se om Joel var en bra handledare nu när Patrik tar över hans plats dom här 3 veckorna vi är borta!;)

Sen har vi varit och växlat pengar, sagt hej då åt våra familjer och lämnat våran bebis Messi till Joels föräldrar där han ska bo medans vi är borta. Ikväll har grabbarna varit här och kollat Hockey så har hunnit säga hej då åt dom också.

Resväskan är packad och klar och för en gång skull har jag strukturerat upp det lite så min väska inte ser ut såhär! Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0