Onsdag 22 Februari

Tjabba!
Idag har jag varit på stan och lunchat med Amanda!(: Vi skippade Mat & prat den här gången och gick för ovanlighetens skull på Friends och åt jättegoda varma mackor där istället. Vi hade inte setts på ett tag så vi hade mycket att prata ikapp så det blev en lååång lunch. Sen följde jag även med henne till Antnäs och hämtade upp Samuel och Alva och sedan tillbaka till stan. Hade en riktigt trevlig dag helt enkelt!

Ikväll har jag och Joel varit ute på en promenad, fast våran promenad fick endel oväntade stopp både hos Tobbes mamma och Tobbes pappa! Haha men det var bara kul att träffa dom igen, ser dom inte så ofta nu när Tobbe bor i Norge. Resten av kvällen har vi haft tvättstuga och jag har även hunnit med att kolla filmen Abduction, sjukt bra och spännande var den! Känns som att jag säger det om alla filmer men jag ser fan bara bra filmer! haha(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0