Lördag 4 Februari

Tjabba!
Idag har jag och Joel varit en sväng till stan och krigat i kylan! Och JA alla vet att det är typ -30 grader kallt, ni behöver inte skriva det varannan minut! Herregud vi bor i LÅ såklart det blir såhär kallt några gånger per vinter.

Ikväll har det varit Hockey här hemma med grabbarna, Luleå gick upp i toppen för en gång skull!(: Senare ikväll kom Josse och Igor hit en sväng, vi bokade hotell i Bangkok ( eller rättare sagt jag och Josse kollade alla hotell och Joel och Igor spelade NHL hela kvällen). Så nu är det gjort också, ett steg närmare vårat mål!(:

Jag och Joel har även varit lite duktiga och fått upp den här klockan!(: Det är inget jag gör igen om jag säger så med mitt tålamod och min noggranhet går det inte alls ihop... Men det blev bra tillslut och nej vi har inte stoppat upp den direkt på väggen och tapeten utan varit smarta nog att ha en plexiskiva under!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0