Fredag 10 Februari

Tjabba!
Idag tog jag tummen ur röven och gick och tränade på Inpuls! Fick ett 2 veckor gratisträning av Emilia som går ut snart så passade på nu såhär innan Thailand. Får se hur mycket jag kommer träna under dom här två veckorna men förhoppningsvis tar jag mig dit några gånger.

Ikväll har vi haft fredagsmys här hemma. Jag och Joel gjorde hembakt pizza till middag som blev riktigt bra. Resten av kvällen har vi myst här i soffan och bland annat kollat filmen Jag saknar dig som faktiskt var ganska bra. Kul att det är flera från Luleå som är med i filmen och även kända skådespelare. En sak som jag och Joel konstaterade var att det var tur att våra kära tvillingar Hanna och Linda inte fick rollerna till filmen för då hade jag lipat hela filmen igenom!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0