Onsdag 8 Augusti

Hallå där!
Många som frågat om jag har slutat blogga och ja det har jag väl gjort! Kände bara att jag tappade lusten och att det blev jobbigt att skriva ett inlägg istället för att det var kul. Kändes som att jag inte gjort annat än att jobba och då blir det inte så roligt att läsa om mina dagar när jag gör precis samm sak! Har även hänt massa roliga saker i mitt liv, men lusten för att skriva ett inlägg finns inte där. Så jag lämnar den här bloggen så länge så får vi väl se om jag kanske faller tillbaka till att börja blogga igen sen!
 

Kommentarer
Postat av: jenny

trist!! Men nu när jag kommer hem kommer jag veta vad du gör ändå mest troligt så tur att de inte hände tidigare! Saknat dina inlägg ju! <3

2012-08-09 @ 09:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0