Torsdag 26 April

Halloj!
Idag har jag varit och ätit lunch med mamma på stan, vi åt på Kulturens hus där vi aldrig annars brukar äta men dom hade faktiskt riktigt goda mackor där. Sen följde jag med mamma till frisören, hade inte så mycket annat för mig ändå. När vi precis var klara där så ringer Amanda som också var på stan, så då gick jag och träffar henne och vi gick en sväng på stan. Sen köpte vi med oss middag hem och så följer hon med mig hem en sväng!(: Perfekt hann jag hänga lite med henne också!

Ikväll har jag jobbat 18:15-21:15, shopping hade nämligen kvällsöppet! Kul att äntligen jobba lite och träffa tjejerna igen!(:

Här har ni gårdagens inköp också!




Alla plaggen ovan är från igår när jag fyndade på Monkis VIP-kväll!

Ett linne från H&M fick också följa med hem!

Och dessa söta örhängen från Ur & Penn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0