Söndag 15 April

Tjabba!
Har inte bloggat på några dagar bara för att jag inte alls haft någon lust men tänkte dra en kort resumé av helgen:

Fredag: Hade inget jobb, så tog en lång skön promenad i det härliga vädret! Sen kommer jag inte alls ihåg vad jag gjorde mer. Hade iallafall filmkväll här hemma med Joel och Martin på kvällen, vi kollade någon rolig film med Adam Sandler(:

Lördag: Jobbade 9:45-16:15, ganska lugn lördag på jobbet faktiskt! Kvällen spenderades här med twinsen Hanna och Linda, Carro, Jacke och Halin. Vi chilldrack lite och sen blev det Allstar för några av oss. Men det var ingen höjdare på Allstar, ganska mycket folk men inte alls så roligt folk dock. Natten fick ett oväntat avslut!

Idag: Mådde prima imorse när jag vaknade men blev inte så mycket alkohol för min del igår. Resten av dagen har jag och J spenderat med att springa fram och tillbaka till tvättstugan, skönt nu är det bortgjort! Kvällen spenderas här i soffan med Hockey och BB!(:

Bjuder på en bild från igår med några sköna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0