Onsdag 25 April

Tjabba!
ldag har jag spenderat min dag på stan, löning idag så var dags att shoppa! Började med att äta lunch med mamma och pappa på Kebabhuset, mummms! Sen träffade jag Josse från jobbet(: Vi gick runt och gjorde lite ärenden först, tog en kaffe på Friends och avslutade med att sitta ute i solen och bara njuta av det soliga vårvädret!

Ikväll har jag varit med några från jobbet på Monkis VIP-kväll(: Jag och Josse hade redan varit och provat ut allt vi skulle shoppa, men det var trevligt att träffa alla där. Blev att köpa lite sommarkläder passa på när man får 50% på ALLT! Visar allt jag shoppat imorgon(:

Räddade ett barns liv idag!<3 Gör det du också, 39 kronor på H&M!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0