Måndag 9 April

Hallå!
Igårkväll blev det round 2 för den här veckan, krogfesten på Olivers var det som stod på schemat! Vi gick dit sjukt tidigt redan vid halv elva men glad är jag för det eftersom andra fick stå ute och köa i typ en och en halv timme! Hade galet roligt där inne och träffade massa både kända och okända människor, men det var sjukt mycket folk och sjukt varmt men det är väl sånt man får ta helt enkelt! Kvällen skulle sluta på Max men tyvärr blev det en flopp eftersom dom hade stängt så vi åkte hem och kokade nudlar istället!(:

Glömde helt bort att jag hade kameran med mig så tyvärr kan jag inte bjuda på en enda bild!


Idag har det varit en riktigt bakis-dag, bara legat i soffan hela dagen och kollat på film! Till middag blev det Maxmat (eftersom det inte blev igår) men annars har jag inte alls gjort många knop idag men det kan faktiskt vara skönt ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0