Fredag 6 April

Tjabba!
Igårkväll blev det utgång, vi började festen hos oss med några sköna!(: Det droppade in fler folk eftersom och tillslut var vi ett helt gäng här hemma. Vid tolv drog vi in till Allstar, något vi lätt hade kunnat skippa! Var ungefär dött där inne, trodde folk ändå skulle festa skärtorsdagen men oj så fel jag hade. Så vi gick till Max vid två och hängde där resten av natten innan vi tog bussen hem! Nej nu jäklar taggar jag om till Söndag för då måste det vara bra!

Här kommer några bilder från kvällen!



Idag har det varit en väldigt lugn dag! Började med att städa upp från gårdagens fest, sen tog jag en promenad i det soliga vädret!(:

Ikväll kom kära Amanda hit, känns som att det var sjukt längesen så det var riktigt kul att se henne igen!(: Söt som hon är så hade hon med sig ett påskägg till mig och Joel<3
Vi kollade det absolut sista avsnittet av One Tree Hill, känns som att ett kapitel i vårat liv tog slut precis när sista avsnittet tog slut! Seriöst vi har följt den där serien slaviskt sen vi var små fjortisar och den kom ut men nu är det över!
Resten av kvällen spenderade vi med Joel och grabbarna och kollade film!

Nu är det dags att krypa ner i sängen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0