Tisdag 20 September

Hallå!
Imorse vaknade jag av att jobbet ringde och behövde mig, inte tackar man nej till en jobbdag när det ändå står spön i backen! Så det var bara att pallra sig upp och jobba 9:45-18:15. På jobbet idag fick jag vara högst upp på Everyday och jag har kört varor som en TOK hela dagen, däremot var jag nog en pain in the ass för alla andra som fick springa upp och ner med saker till mig eftersom att man är själv där uppe.
Annars så saknar jag sommaren, solen och värmen riktigt mycket sånna här dagar! Oj oj oj vad sugen jag är på en utlandsresa men just nu är det jobbet som står högst upp på min lista!
En dag vid poolen i Turkiet hade inte varit helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0