Tisdag 13 September

Tjenis!
Idag har jag hunnit packa upp allting, städat lite, varit på stan en sväng, storhandlat och gått på en promenad. Känns som att jag redan är rastlös och vill tillbaka till jobbet, men har inte ett pass förrän på söndag, så jag hoppas verkligen dom ringer in mig innan dess!
Idag när jag var och handlade på Kvantum fick jag chocken när jag klev in där, allt var huller om buller med kassorna och dom höll på att bygga om. Jag har bara varit borta några dagar från Luleå och det ha redan hunnit hända så mycket.
Här får ni bilder på allt jag shoppade i Gbg!

Några små prylar till lägenheten- Köpte dom på en heminredningsbutik inne på Freeport
Skorna jag letat efter över hela Norrbotten som inte finns någonstans utan bara i södra Sverige! Men när jag äntligen hittade dom här snyggingarna var jag tvungen att passa på att köpa hem 2 par- Hittade dom också inne i Nike outleten på Freeport
Var bara tvungen att köpa en sån där Pippi-tröja som alla har för den var så skön- Min är inte från gina som alla andra utan köpte min på Rut mfl
Linnet som jag velat ha så länge men som tog slut här i Luleå på direkten- från Monki
Sen är resten av mina inköp från H&M, kunde inte hålla mig från att shoppa därifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0