Onsdag 14 September

Tjabba!
Imorse ringde dom från jobbet och behövde mig, så då var det bara att hoppa in och jobba 9:45-18:15!(: Men när jag kollade ut genom fönstret imorse hade jag ju gärna bara legat kvar i sängen, det var bara regn regn och ännu mer regn!!! Men ändå ganska skönt att jobba en sån här dag för annars hade man väl bara suttit hemma och tryckt. Kändes bra att vara tillbaka på jobbet efter en vecka ledigt, allting var precis som vanligt.
Ikväll åkte jag och J ut till Antnäs och blev bjudna på middag av min kära mor och far, mamma bjöd på lasagne och det var såååå gott!(: Gav även familjen lite presenter från Göteborg, ibland kan jag faktiskt vara lite snäll!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0