Söndag 2 Oktober

Tjenis!
Idag har jag söndagsjobbat 12-16:15, så det blev från att ha en helt oplanerad helg till en jobbhelg istället men vad gör det när jag ändå inte hade något speciellt inbokat den här helgen. Jobbet gick bra och för första gången så njöt jag typ av att jobba en söndag, kanske var det för att det var så mycket folk igår så att idag var det som att jobba i himlen!

Efter jobbet åkte jag och Joel till hans föräldrar i Rosvik och blev bjudna på middag, gissa vad vi fick?? Blodplat såklart, rikrigt gott var det när vi inte ätit det på ett tag!(: Fick även se tre livslevande älgar utanför deras vardagsrumsfönster!:O lite läbbigt.....

Nu ska jag övertala min pojkvän om att vi ska se senaste avsnittet av 90210, älskar att alla serier har börjat om igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0