Onsdag 19 Oktober

Tjabba!
Igår jobbade jag hela dagen och hela kvällen hade jag fulllt upp så bloggen fick vila lite. Idag har jag varit ledig(: Men hade ingen att hänga med eftersom alla är på jobbet, pluggar eller är i stallet så det är väl det som är ett minus att vara ledig mitt i veckan....

Så idag har jag roat mig med att städa här hemma och sen som belöning så har jag kollat massa Vampire avsnitt så nu har jag bara dom två sista avsnitten kvar på säsong 1!!! Jag vill verkligen inte att det ska ta slut men det är ju tur att jag har en och en halv till säsong som jag inte sätt ännu!(:

Ikväll har vi fått besök av Linda och Gusten!(: Dom kom hit och hälsade på och även pratade mer om sitt företag som vi möjligtvis ska bli en del av snart kanske. Det är rätt svårt att fatta allt i början men det är riktigt spännande!

Kolla bara hur snygga dom är i Vampire! Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0