Lördag 15 Oktober

Tjabba!
Afterworken igår med hela H&M-gänget var jättetrevlig!:D Vi åt middag på Artic Hotel, man fick grilla sin egen oxfilé på en sten. Haha det var ganska fult när alla satt där med varsin sten och oxfilé, men det var sjukt gott!(: Efter det blev det massa prat och några drinkar. Vi elva när nästan alla hade åkt hem drog jag, Josse, Linda och Gabriella till Olivers. Det var inte så mycket folk där och bara gamla gubbar kändes det som så vi var bara där någon timme och sen gick vi till Allstar istället. Inne på Allstar var det kul den här gången också, känns kul att Allstar varit riktigt bra dom senaste gångern. Men vi alla splittrades ganska snabbt så jag hängde med Karre och Chaho hela kvällen men det var riktigt trevligt det också!(:

Idag har det varit en lugn morgon här hemma med lite sliten kropp! Vid två åkte jag in till stan och mötte upp Amanda, Josse och Disa(: Vi gick på stan en sväng, sen gick vi till Allstar och kollade hockeyn + middag där. Eftersom det var en tidig match så åkte vi hem till Josse sen och umgicks. Det var egentligen tänkt att vi typ skulle dra till Allstar igen men så blev det inte så jag hamnade här hemma i soffan istället(:

Några mobilbilder från igårkväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0