Torsdag 24 November

Halloj!
Igår jobbade jag hela dagen 9:45-18:15, var på divaided som vanligt!(:

Efter jobbet åkte jag direkt till Coop med Joel, Fredde och Macke!(: Vi var på plats när Myllys tröja hissades och det var ganska så coolt!:D Matchen sög i början men sen i andra blev den ganska så händelserik men Luleå förlorade som vanligt på straffar......



Idag har jag återigen varit ledig, blev mycket ledigt den här veckan men som tur är har jag helgjobb. Så idag har jag varit med mamma en sväng och handlat, varit på blomsterlandet och handlat lite juldekorationer. Sen har jag ägnat resten av dagen åt att städa och julpynta, så nu är lägenheten sådär mysigt julig!(:

Ikväll har Joels mamma varit förbi här en sväng, var flera veckor sen jag såg henne så det var kul att träffa henne!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0