Tisdag 22 November

Hallå!
Har varit ledig både igår och idag, herregud vad saker jag har fått gjort men orkar inte tråka ut er med att skriva allt.

Igår var jag med Joel och pappa på invigningsdagen av Mediamarkt, det var så sjukt mycket folk där inne så jag blev alldeles snurrig och ändå åkte vi dit senare på kvällen.... Blev iallafall bara några små inköp.

Ikväll har jag tagit tummen ur röven och varit ute och gått i en timme, vad hände med det liksom? Var iallfall ganska skönt och ska försöka börja få det till en vana. Har även hunnit med att prata i telefonen med kära Jenny, har inte pratat med henne sen hon åkte härifrån men känns som att det var igår. Men behöver inte sakna henne så länge till för snart kommer hon till LÅ igen, 8 december!!(:

Hehe gissa vad jag ska göra nu, kolla Vampire såklart! Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0