Söndag 27 November

Tjenis!
Ikväll har jag hängt med Amanda, åkte till henne en sväng och där blev jag bjuden på massa gott fika eftersom hennes pappa hade fyllt 50år!(: Sen åkte vi till stallet och tog in alla hästar, efter det begav vi oss mot mig. Hemma hos mig kollade vi dom två sista avsnitten av Vampire, nu är jag äntligen ikapp och säsong 3 är så sjukt bra just nu!!(:

Tände precis första juset eftersom det är första advent idag och precis då kliver min pojkvän Joel in genom dörren efter att ha varit borta i Oslo hela helgen! Puss på honom<3



Kommentarer
Postat av: sofia

Gud va fint ni har de!!! :)

2011-12-06 @ 22:16:00
URL: http://www.sofiaiapril.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0