Onsdag 2 November

Tjabba!
Igår så jobbade jag världens monsterpass från 9:45- 23:14, jobbade först vanlig dag + att vi hade inventering på schemat också! Vi var beräknade att vara klara kring nio, men eftersom det var nytt system iår för att inventera så tog det tio gånger längre än vanligt.... Så det blev en sjukt lång dag därför hann jag inte ens med bloggen igår.

Idag fick jag lite sovmorgon iallafall, har bara varit hemma och tagit det lugnt hela förmiddagen(: Sen jobbade jag ett kort pass 15- 18:15 och det tackar jag gud för att jag inte behövde vara där från morgonen!

Ikväll åkte jag ut till Antnäs och fick äntligen träffa min kära vän Jenny!(: Hon har varit hemma på besök sen i fredags men har inte hunnit med att träffa henne förän nu pga allt jobb... Så underbart kul att se hennes face igen, vi pratade på om allt möjligt sen blev jag bjuden på fika och så kom även Amanda förbi en sväng!:D

Nu är det dags att krypa ner i sängen, Godnatt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0