Lördag 12 November

Tjabba!
Lördagsjobb hela dagen lång 8:30-16:15(: Sjukt segt att börja halv nio men öppning men det gick bra. Det har varit en ganska lugn lördag inte det normala lördagskaoset iallafall, men alla ligger väl lågt nu innan det är dags för julhandeln.

Efter jobbet åkte jag och Joel till mamma och pappa i Antnäs och blev bjuden på middag. Vi fick Oxfilé, pressad potatis i smördeg och pepparsås till det, vilken lyxmat det blev och sjukt gott var det!(: Vi blev även kvar där några timmar och umgicks med mina kära föräldrar och bara hade en lugn och skön lördagskväll(:

Nu ska jag kolla klart Dumpa honom och sen bege mig mot sängen, taggar jobb imorgon också då! Godnatt alla söta!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0