Tisdag 31 Maj

Tjenis!
Idag har jag återigen jobbat 9:45- 18:15, jobbiga dagar när jag alltid är van att jobba från 12 men jag får helt enkelt tänka på pengarna!(: Idag var det i princip lika mycket folk som igår men prio ett var att få upp nya varor för nu måste det säljas bra inför skolavslutningar, studenten m.m.

Annars så hatar jag det här äckeltvädret som är i Luleå 10 grader + regn, när hade sommaren tänkt att anlända hit då? Jag är oerhört avundsjuk på alla som åker på studentresor hit och dit eller bara åker och reser, för just nu hade jag gjort mycket för en vecka i solen!!!

Nu ska jag försöka dra mig mot sängen istället, pusss!



Kommentarer
Postat av: jenny

jag kan åka med dig!!!

2011-06-01 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0