Söndag 22 Maj

Tjenis!
Idag har jag och Joel varit och kollat fotboll på Liko Arena!(: Det var Derby mellan Alvik och Notviken, ja och resultatet blev 6-2 till Notviken... Men det var kul att se Alvik spela, har inte sett dom på ett tag. Kul att vid mitt bord så hejade Joel, Emmelie och Julia på Notviken och jag höll väl på Alvik eftersom jag har ett avilkshjärta.

Efter Matchen så åkte vi till Rosvik och åt middag hos Joels mamma och pappa!(: Helt sjukt under tiden vi var där hann vi se 3 harar springa runt på gården, hur ofta händer det? Och Tyson blev som galen och började skälla och ville ut och jaga dom stackars små hararna.

Blev lite sugen att hoppa in och spela fottis!


Julias fina vovve Texas som också var där!


Nu blir det att se BB veckofinalen, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0