Söndag 1 Maj

Tjenis!
Kan ni fatta att det är maj redan?? Tiden bara springer iväg och snart är det Sommar här uppe också!(: Och nu börjar alla vänner snart komma hem igen över sommaren, åhh vad jag längtar!

Igår var det riktigt bra, det var en av mina bättre kvällar helt klart! Vi började hos Fredde där det dök upp massa människor och förfesten var verkligen på topp, nästan lite för bra eftersom jag inte ville åka till allstar sen:P Fast ja jag kom till Allstar iallafall och där var det riktigt roligt, en av dom bättre kvällarna där också!(: Fick träffa massa kända ansikten och hade helt klart en fantastisk kväll med fantastiska människor!:D

Här kommer lite bilder från kvällen!


Nu ska jag kila ner till tvättstugan, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0