Onsdag 18 Maj

Tjenis!
Idag började min morgon inte bra alls efter jag ätit frukot. Jag kände mig jättekonstig och började kallsvettas och nästa sekund så svettades jag på riktigt och det började pipa i öronen och jag trodde jag skulle svimma. La mig på sängen ett tag och vips så var det borta, konstigt det där!

Annars så har jag varit på stan idag med Jenny!(: Vi gick runt i princip alla butik och jag shoppade inget medans Jenny var storshopparn och köpt en hel del:P Vi hann även med att äta gratisglass! Sen så kom mamma och pappa och hämtade mig från stan och så åkte vi till Sunderbyn och hämtade upp Joel och sen vidare till EM möbler. Dom ska ju stänga stället så det var 50- 75% på allt i butiken. Det var väldigt utplockat på möbler men jag hittade två skitsnygga lampor och Joel en tavla, allt till nylägenheten!(:

Nu ska jag kika lite tv, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0