Fredag 6 Maj

Tjabba!
Idag har jag också jobbat 12-18, haha det är som min tid jag alltid jobbar nuförtiden:P Hittade en massa snyggt så blev en hel bunt med kläder jag la undan, det är verkligen farligt att jobba på H&M!

Annars så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt den här fredagskvällen! Jobbar ju som sagt hela helgen så det blir väl inte alls så mycket som händer den här helgen förutom jobb. Men jag klagar inte, money money money!

Och för att uppdatera er alla har jag fortfarande inte blivit smittade av den där förbaskade magsjukan, men ni kan fortsätta hålla tummarna iallafall till imorgon!(:

Nu ska jag krypa ner i sängen och kika lite tv, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0