Torsdag 31 Mars

Halloj!
Idag har jag jobbat 9:45-18, fick klä några dockor idag och det var riktigt kul + att det var typ 1 år sen jag gjorde det sist!(: Fick vara på övre plan idag som jag inte alls brukar vara på så ofta nuförtiden, hade mycket fina kläder och fick hem 2 fina saker som ni får se imorgon för jag orkar inte fota nu. Underbart nu när det varit Clubdagar här på H&M för då får vi i personalen 10 % + våra 25 % så jag kan skylla på att jag var tvungen att shoppa så känns det bättre(:

Ikväll har vi kollat hockeyn hos Macke, och ja Luleå var klart bättre den här matchen men det gick inte enda hem men vi får tacka för en fin säsong iallafall LULEÅ

Nu ska jag krypa ner i sängen, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0