Torsdag 24 Mars

Halloj!
Blev en riktigt tidig morgon idag, klev upp 7 pga av att jag hade en arbetsintervju inbokad:P Intervjun gick över mina förväntningar ganska bra faktiskt, dom var så snälla och sköna som intervjuad. Men man vet ju aldrig men jag har en bra magkänsla!(: Problemet är att det bara är 3 månader heltid så det slutar mitt i sommaren och sommarjobb vill jag ju ha, men vi får se!

Efter intervjun tog jag bussen hem och vilade lite sen var det bara att åka iväg igen för att jobba 12-18:15!(: Jobbet gick bra förutom att jag var riktigt slut den sista timmen, min hjärna är inte skapad för att kliva upp tidigt på morgonen!

Efter jobbet var det direkt hem och bänka sig framför tvn med middagen i famnen. Hockey igen då och som vanligt gör Luleå det igen och vinner i sudden, underbart!!(:


Nu signar jag ut, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0