Torsdag 17 Mars

Halloj!
Idag blev det en riktigt tidig morgon, för klockan åtta befann jag mig med mamma på Djursjukhuset, äntligen skulle Messi få kastreras i hopp om att han nu kommer att bli lite lugnare! Efter vi hade lämnat honom där så åkte jag hem ett tag sen följde jag med mamma och pappa och lunchade på Trend Café!(: Efter det fick vi jämta hem Messi igen och han mådde bra var bara lite groggy i börjen men sen dess har han lekt och busat som vanligt!(:

Ikväll har jag och Joel häng med Hanna som har kommit hit!(: Vi skypade med Linda från min mobil i typ en och en halv timme, kul att se och prata med henne igen!(: Sen kollade vi lite BB och sen åkte Hanna hem. Då kom Jokki in på Skype så då skypade jag med henne  ett tag, kul att få prata med henne med! :D

Jag och Messi en solig dag ute på isen!


Kul att mitt inlägg inte pulicerats, jaja då får ni det nu istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0