Torsdag 10 Mars

Hallå!
Bloggen har fått lida lite här när jag har varit borta, men jag har helt enkelt inte haft tid! Så nu kommer en lite resumé av våran Norgeresa:

Måndag:
- Jag och Amanda drog iväg till Stockholm på morgonen och Jenny stannade hemma pga av magsjuka!
- Vi gick på stan hela dagen i Stockholm och hann med massa shopping och lunch på Pizza Hut(:
- Jag reste med ett plan tidigare från Stockholm till Oslo så för mig blev det mycket vänta hela kvällen
- Vi kom fram vid elva på kvällen till Oslo och var helt övertrötta, men incheckningen gick bra och hotellet var riktigt nice!(:



Tisdag:
- Kollade vad Oslo hade att erbjuda i shoppingväg och hittade faktiskt en del
- Åt lunch på ett jättebra ställe med bra svensk personal!
- Mötte upp Jenny på Centralstationen som hade tillfrisknat från sin magsjuka riktigt snabbt!(:
- Gick och åt middag på en ganska så dålig kinaresturang, jag vet inte riktigt vad dom tyckte service var där!
- Undersökte Oslo stad på kvällstid



Onsdag:
- Dagen med stort D hade kommit, vi klev upp 05:30 och köade i 11 TIMMAR!!!:O Jag trodde allvarligt inte jag skulle klara det där ett tag för det regnade och var +2 = iskallt ute!
- 30 min innan insläpp så händer något underbart, vi tre får blå band = Får stå innanför stängslet precis vid scenen!! Just jag glömde tilläga att vi var längst fram i den enorma kön
- Ja vad ska jag säga om konserten, den var helt GUDOMLIGT BRA!! Taylor Swift är sååå jävla GRYM!:D <3



Torsdag
- Efter drygt 2 timmars sömn på ett och ett halvt dygn begav vi oss mot Oslos flygplats kring fem på morgonen, helt slut i kroppen och i huvudet!
- När vi kom till Arlanda 9 på morgonen åt vi våran "lunch" som blev Maxmat! Så gott har det inte varit på riktigt länge(:
- Hela dagen på Arlanda iväntan på vårat flyg hem till Luleå var faktiskt en riktigt rolig dag med tre helt sjukt övertrötta tjejer!;)

DET VAR EN HELT UNDERBART GRYM RESA VI GJORDE OCH JAG FICK GÖRA DEN OCH UPPLEVA ALLTING MED MINA 2 BRUDAR!!!:D TACK TJEJER FÖR EN OFÖRGLÖMLIG RESA!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0