Tisdag 1 Mars

Tjenis!
Idag är det Mars och våren är verkligen påväg, det är kanonväder här varje dag nu med plusgrader och allt!(: Jag steg upp halv åtta imorse, japp nu är det dags att ställa tillbaka dygnet lite men största anledningen var att jag skjutsade Joel till hans nya jobb!:D

Sen åkte jag ut till antnäs och hälsade på mamma hela förmiddagen. Vi gick på en härlig promenad, kollade Solsidan ( som jag förövrigt hade sett men ser det gärna igen). Sen fick  mamma skjutsa mig till jobbet, japp idag blev det faktiskt jobb 14-18!(: Kul kul!

Känner att jag vill shoppa och fylla på min garderob, men har köpstopp nu när vi ska til Norge!



Nu ska jag och Joel kolla någon rolig film, pusss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0