Söndag 6 Mars

Tjabba!
Glömde helt bort bloggen igår men här kommer en liten fin uppdatering:
- Fick lite besök på dagen från Gällivare
- Fix, fix och fix inför kvällen
- Hanna Hellander kom på middag hos oss, ÄNTLIGEN är hon hemma igen!(: Det blev tacos och massa godis till middag
- Efter middagen åkte vi till Golf Garden där det vaknades fest för Makke som fyllde 20 år! Det blev poolparty men för mig var inte suget på topp och Hanna svek oss för en tidig kväll:( Men trevligt hade jag iallfall med alla boysen och övriga människorna som var där!


Just nu sitter jag och kollar på Skid-VM, och Hellner ligger just nu i toppen men man vet ju aldrig vad som händer på 5 mil! Så typiskt att skid-VM slutar ikväll och att prisutdelningarna är på vårat hotell men att vi inte  intar Norge förrän imorgon kväll! Men jag är inte bitter för Norge kommer ändå bli Awesome!:D

Åhh vad jobbigt det är att packa, kommer ju ta med i princip hela garderoben bara för en 4-dagars tripp! Men jag vet vem jag fått det ifrån, mi madre!

Äh nu ska jag sluta babbla och ta tag i packningen, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0